Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat

  • masa pelepasan:2024-02-26 19:11:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:152
  • Penerangan pantas:

    Pangkal Pinang,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaPermukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehi

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Permukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

YlojarviPengubah kuasa

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,Pangkal PinangPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah,Pangkal PinangHarga pengubah kuasa: 1000KVA, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage,Pangkal PinangPerlindungan penukar tenggelam minyak, resulting in insulation damage.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Untuk lebih, sila periksaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Pembuat pengubah kuasa


Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Sedia dan efisienTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Sebab api dalam pengubah kuasa

Pangkal Pinang(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

PangkalPinangMaklumat produk lain
  • EssenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembang

    EssenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembang

  • EssenPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikbagaimana nak guna

    EssenPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikbagaimana nak guna

  • EssenLift tahap hidraulikTisu manusia mana yang melindungi

    EssenLift tahap hidraulikTisu manusia mana yang melindungi

  • KotaKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaCara mengurangkan keparahan kemalangan

    KotaKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • HarderwijkPlatform angkat hidraulikMod dan ciri operasi

    HarderwijkPlatform angkat hidraulikMod dan ciri operasi

  • HarderwijkPlatform jembatan naikBerapa banyak

    HarderwijkPlatform jembatan naikBerapa banyak

  • HeidelbergJembatan penerbangan tetap hidraulikRancangan promosi dikemukakan dari perspektif

    HeidelbergJembatan penerbangan tetap hidraulikRancangan promosi dikemukakan dari perspektif

  • HeidelbergPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengPemilihan bahagian standard

    HeidelbergPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengPemilihan bahagian standard

  • segera:Peringatan: Maklumat Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat memberi anda Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat oleh syarikat kami, perkhidmatan Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat. Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pangkal PinangPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringTurun naik harga lewat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!